Protocol pentru eliberarea cărții de identitate electronică

👉 În atenția locuitorilor Comunei Feldioara – protocol privind eliberarea cărții de identitate electronică, informare de la Evidența Populației Feldioara
Pentru a elibera o carte de identitate electronică (CEI), trebuie să urmați o programare online pe portalul HUB Servicii MAI. Cererea se depune exclusiv la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor din localitatea unde aveți domiciliul. Prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români cu vârsta de 14 ani și peste, în limita fondurilor PNRR.
Pasul 1: Programare online
Accesați portalul HUB Servicii MAI.
Selectați localitatea unde aveți domiciliul.
Alegeți data și ora la care vă puteți prezenta la ghișeu.
Pasul 2: Depunerea cererii și a documentelor
La data programată, prezentați-vă la ghișeu cu documentele necesare.
Copia actelor de identitate nu mai este necesară, acestea se vor face la ghișeu gratuit.
Dacă nu ești proprietarul imobilului, va trebui să fie prezent și proprietarul.
Documente necesare:
Actul de identitate (în original).
Actul de stare civilă (certificat de naștere, de căsătorie, de divorț etc.).
Completarea cererii online.

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.
Sari la conținut